torsdag 2 januari 2014

0850939601 numret som har flera bokstavskombinationer att fightas med...

Googlade på det och enligt dem så tillhör numret Strandbergs assistans som tydligen kan hjälpa till vid nedsatt livskvalitè.

Har dom månde uppmärksammat mitt influensatillstånd?
 

Men enligt andra tillhör numret Kombilotteriet...
dom har ringt på min mobil 5 ggr på ca 20 minuter.
Har svarat en gång för länge sedan och sagt till dom vänligt men bestämt att jag inte ville vara delaktig.
Tydligen så räckte det inte och tyligen så ger dom sig inte.
Men jag har bestämt mig för att inte svara!
Så ring ni bara igen och igen men mig kommer ni inte att få tag i något mera.
Ni har ändå uppenbarliga förståelsesvagheter har jag lagt märke till.

 
 Ovan...
ytterligare ett nummer som terroriserat mig men som tydligen uppmärksammade sin svaghet.

Inga kommentarer: