söndag 9 februari 2014

Så ska det INTE låta...

Helt plötsligt så var programmet bara där...
vi blev sittandes lite småtrötta...

Jag gillar egentligen inte programmet alls,
det är för mycket upptempo och hysteriskt i min smak.
Kunde gått ifrån tvn...
jag vet.
Men jag såg det och en viss PW hade stora problem med håret,
kändes som hen var väldigt obekväm i det och i sina kläder.
Ständigt åkte händerna upp för att rätta till båda sakerna.
Inte kul att se i tv.

Började att sjunga på samma låt som motståndarlaget precis fått överlåta eftersom låten inte var rätt.

Som ni märker är jag inget fan av hen alls.

Trodde att hen var mer bekväm i kläderna efter den karriär som hen har.
Trodde att hen skulle kunna klara av detta bättre än vad hen gjorde.
Tyckte att hen ville märkas hela tiden med lite aah och oohljud i bakgrunden.

Tankar från mig i kvällningen.


 

Snart är det dax för loppelådan men först blir det lite uppdatering från Os i Sotji.

Inga kommentarer: